Producenci
Waluty
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Hurtownia, działająca pod adresem www.hurt-zagatto.pl, prowadzona jest przez: Zagatto Polska Paweł Grudowski, z siedzibą w Szczecinie 71-344 przy ul. Litewskiej 12, NIP: 8512509478, REGON: 812629873.

Zasady zwrotu towaru dla firm I Konsumentów

Strona Zagatto - zakupy hurtowe (hurt-zagatto.pl) NIE obsługuje Konsumentów. 

Sprzedaż Towaru i świadczenie Usług skierowane jest wyłącznie do innych przedsiębiorców nie będących konsumentami w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny. Do umów zawieranych za pośrednictwem Sklepu nie mają zatem zastosowania przepisy prawa związane z obrotem konsumenckim.

1. Zwrot i wymiana towaru.

Zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy przysługuje jedynie konsumentom, wobec czego przedsiębiorcy nie przysługuje możliwość zwrotu towaru.

2. Reklamacje towaru.

Na wszystkie towary zakupione w naszym sklepie, przysługuje Państwu uprawnienia z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu 

Aby odesłać reklamowany produkt, należy go starannie zapakować, wypełnić protokół reklamacji (widoczny po kliknięciu w link) Protokół reklamacji hurt.pdf i odesłać (na swój koszt) na adres:

3. Reklamacja dostawy.

Każda dostawa powinna być sprawdzona przez zamawiającego pod względem ilościowym i jakościowym podczas jej odbioru lub niezwłocznie po jej odbiorze (nie później niż 7 dni. Przy zamówieniach stokowych istnieje możliwość wydłużenia tego terminu do 14 dni).

Należy wypełnić z kurierem ewentualny protokół uszkodzenia lub niezgodności (pod rygorem nieważności reklamacji).

Firma Zagatto dokłada wszelkich starań żeby zamówienia były wysyłane z zachowaniem wszelkich zasad jakości i bezpieczeństwa. Zamówienia kompletowane są pod nadzorem monitoringu wewnętrznego. 

Adres email:

  • reklamacje@zagatto.pl

 

Zagatto Polska Paweł Grudowski
Litewska 12

71-344 Szczecin

 

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów poniżej. Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy, zawierające w szczególności informacje o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz o kosztach zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, które ponosi Konsument.

Załącznik odstąpienia od umowy jest dołączony do każdej przesyłki oraz na życzenie Klienta wysyłany mailowo.

Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Jeśli Klient będący Konsumentem złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim sklep internetowy przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument ma obowiązek zwrócić towar sklepu internetowego www.zagatto.pl niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował firmę Zagatto o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy, jeśli Konsument odeśle towar przed upływem 14- dniowego terminu na adres: ZAGATTO POLSKA , ul. Litewskiej 12, 71-344 Szczecin, z dopiskiem „Zwrot”.

W przypadku odstąpienia Sklep zwraca Klientowi wszystkie otrzymane odpłatności. Przepisy ustawy stanowią, że konsumentowi, który zawarł umowę na odległość (np. zakupił towar online) przysługuje prawo do zwrotu przesyłki w ciągu 14 dni. Sprzedawca ma obowiązek taki towar przyjąć oraz zwrócić koszty przesyłki poniesione wcześniej przez konsumenta, jeśli kupujący wybrał najtańszy możliwy sposób dostarczenia towaru (wysyłki) dostępny w sklepie. Jeśli kupujący wybrał inny sposób dostarczenia towaru niż najtańszy oferowany przez sprzedawcę, to przedsiębiorca zwraca koszty doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.

Przedsiębiorca zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Nie zwracamy kosztów odesłania produktów reklamacyjnych.

Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Zwroty realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru z odstąpienia od umowy.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl